Skolfotografering med A :)

Denna dag har varit en av dom mest oväntade dagar på jättelänge.
Lektionen började halv nio och som alltid var man där försent:P
Som vanligt igen var våran körsångsledare inte på skolan och vi fick vara lediga, inte helt fel:)
Dessutom bestämde vi oss för att inte gå på dansen därför att då skulle det bli kort om tid att göra sig iordning inför skolfotograferingen..
Sagt och gjort! Löken följde med mig och Petra hem och efter ett tag kom Tina.
Jag vet inte vem det var som knäckte den brilianta idén att dricka men det gjorde vi.
Tar man inte studenten bara en gång? Som sagt..
Roligt hade vi när vi lyssnade på musik, drack och gjorde skylten inför fotograferingen!
Snygg och perfekt är ordet för den;)
Bilder kommer väl senare..
Väl på fotograferingen satt jag som vanligt längst ner, och det var väl det jag räknade med. Hamnade ute på hörnet också och just där fick jag inget lakan över mig (där texten stog) .
Då var det såklart en surmutta, som vanligt, som satt och klagade över att HELA hon inte syntes.
Jag erbjöd mig snällt min plats men hon gapade och surade som vanligt men till slut gick det in i hennes lilla hjärna att jag erbjöd henne en sittplats och då vart hon äntligen tyst.. Okej nu vet jag att jag är jäkligt taskig, men hela hon hade inte behövt synts..

Att tillägas till detta var att jag plus mina hotellare blev med på A:s foto:D Jag är HELNÖJD över detta.
Och jag kände verkligen att jag vill tillbaka till denna klass !
Dock vet jag inte om man kommer godkänna att vi var med på det här men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0