Lucia?


Vet inte om jag får säga det här än, men jag gör det ändå:P
Jag har blivit kandidat till Härjedalens lucia och har därför chans att få gratis körkort!
Jag behöver ett körtkort;)
(Köp en tidning och rösta, den kommer på torsdag tror jag haha)

Så imorgon ska jag upp och bli sminkad av en väldigt duktig sminkös inför fotograferingen i Sveg:)
Ska bli så kul!! Längtar fast är väldigt nervös!
Klippte migsjälv igår för att håret var så sliten, sen kom jag på att man ska ju ha långt hår för lucia. Fan!
Sen, ska jag färga håret brunt igen eller inte?
Jag tycker nästan det är finare att vara brunhårig lucia man samtidigt vill jag ha kvar den här hårfärgen, så jag vet inte.. 

Joho ? eller ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0