Lovet är slut:(

Fotograferingen gick väl ganska bra, kom dock försent för att jag skulle få ut den där jäkla piercingen ur ögonbrynet som jag fick betala 150 spänn för att göra!!!!!
Sen blev det nästan sämre så jag skulle aldrig ha gjort det..
Dom enskilda kortet blev ganska bra tror jag, men sen kommer vi till gruppfotograferingen,
hjälp!
Jag ser ut som en lite rumpnisse bredvid alla långa jävlar haha.

Jag tror det kommer bli väldigt jämt mellan hela skiten men jag vet en som jag tror kommer vinna, hon skulle passa jäkligt bra som lucia tycker jag:)
Det låter som det kommer bli ganska fullt upp snart när vi ska åka runt i hela Härjedalen och "visa upp" oss.

.................

Idag är det skolfotografering, fan
Jag ville aldrig gå i B och nu måste jag vara med på deras fotografering! Jag är inte direkt kompis med någon där så det kommer bli väldigt tråkigt i skolan hädanefter..
Men en sak som jag ska göra, är att åka flak med A. Hela skiten kommer gå åt helvete annars, och man tar ju bara studenten en gång..  :) hehe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0