Jävla gubbe

Jag FATTAR inte hur någon kan säga så där! Tack till honom för att han har skämt ut mig inför mina föräldrar och deras vänner.
Med dom orden kan jag väl säga att festen i lördags inte gick vidare bra åt mig. Tänker inte gå in vidare på ämnet men hade jag inte blivit så chokad hade jag antagligen gått fram och slagit till honom eller nått, HATA HATA HATA!!!!!!!!!!
Och mera hat till han som sa något överhuvud taget, kommer aldrig mer prata med honom!!!!!!!

--------------------------------

Okej, ska inte vara så hatisk mer..

...sitter nu här och väntar på skjuts, ska till Manne på deras klassfest haha.
Tror inte det kom så mycket folk som dom ville så nu bjuder dom massa annat löst folk.
Fast jag tänkte ta det väldigt lugnt så jag kommer upp på skolan imorgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0