Igen har jag gjort det..

Jag har inte gjort någonting vettigt idag.. Missade två lektioner från skolan för att jag var helt död i morse! Snoosade i två timmar innan jag masade mig upp. Bra Josse! Hade prov också, inget visste jag. Men jag tror det gick helt okej som tur var.
När jag hade slutat tänkte jag göra jättemycket bra grejer, typ läxa, träna, diska. Puh!
Då ringde Nina och ville hitta på nått, ja det ville jag såklart:)
Vi åt god soppa och spelade guitar hero och hade det gött. Så himla kul att träffa henne eftersom det inte hinns med så ofta längre! Sen ringde Petra som nyss hade slutat praktiken och föreslog att vi skulle gå hem, bra idé!!!!!
Så jag har ju i alla fall rört på mig lite. Och nu sitter jag uppe alldeles för länge när jag vet att jag ska upp till skolan tidigt.
Har ju sagt att jag ska ta tag i det här nu också, och jag ska jag ska jag ska! Så det så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0