Helt värdelös..

..är jag för tillfället. Jag orkar inte med såna folk som jag egentligen inte känner. Man har knappt tid till att vara med sina närmasta och ändå så ska man ha tid med en massa andra. Svårt att säga nej har jag också. Men det dåliga samvetet kommer ju också sen såklart..
Plus nu att jag inte gått på skolan på två dagar, jag börjar bli lat igen.
Ett tecken på min lathet, plus mina roomies, är följande:

Petra sitter och pratar med tre killkompisar och dom säger
-Det luktar alltid så gott i tjejers lägenhet, förutom i eran då.. Där luktar det svinstia..

Hopp! Alltid kul att höra:P Men goda nyheter att efter det där gjorde vi en storstädning och har hållit rent sen dess.
Och alla mår vi mycket bättre!
(Men ni kan räkna oss som tre stora karlar plus att vi är studenter)
Tränat har jag gjort idag också, känns nice.. Ida fick ut mig och det är jag glad för! Det behövs nån som tvingar än;P

Joho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0