:D

Så har ännu en måndag kommit, jag älskar och hatar dom! Det är så drygt att helgen är slut och man måste upp tidigt igen, samtidigt har vi bild, körsång och dans på en och samma dag:D Mina favoritämnen numera!
Vi ska vara i Helges fik och sen ska vi iväg någon annanstans och sjunga, jag tror det var den 8:e December. Sen ska vi ha dansuppvisning den 15:e. Och uppträda med 3(!) danser.. Kul ska det bli!



Var iväg till Sveg i helgen, sov hos kusinen min fast han inte var hemma. Har avverkat tre platser som vi varit och sjungit på. Kan inte direkt säga att vi är bra på att sjunga men.. Kul har det varit! Det är så många trevliga och roliga tjejer som man är med hela dagarna så det gör ju det hela så mycket roligare:) Känns inte lika surt att åka iväg till Sveg igen nu till helgen.
Har träffat Virre några snabbsvängar också, inte helt fel:) Så länge sen man träffade henne nu igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0