Bloggberoende!

Jag har blivit helt bloggberoende, älskar att sitta och läsa massa bloggar!
Men varför kan man ju undra?
Sitta och läsa om vad andra människor gör på dagarna borde ju inte vara särskilt intressant.. Men så är det:)
Börjar bli lite smått nervös inför morgondagen, fast egentligen, för vad?
Man har ju sett tidigare års kort och dom ser ju för jävliga ut. Så då kan man ju räkna med att göra det själv också:P
Det blev brunt hår i alla fall, eller ska bli. Köpte hårfärg idag, kan inte ha massa utväxt och skit på kortet.

............

Just nu sitter mamma och pappa och kollar på Dansbandskampen,
alltså jag förstår inte grejen med ALLA DESSA tv program!
Man kan göra ett program av precis vad som helst och jättemånga kollar på det..
Sen har min kära lillebror haft sönder ljudet på datan på något vis så jag måste också sitta och höra på den här skiten..

............




En gammal bild på Nina och mig(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0