Vin & Ostkväll med flickorna;)

Började dagen med en stor kopp kaffe och sen var det bara att hoppa på bussen ner till stan sen vidare till Jamtli. Bråttom hade jag som vanligt och kom en timme försent.. Dagen har gått slött som fan och jag känner att jag inte riktigt är mitt vanliga glada om än trötta jag.
Ikväll blir det i alla fall ost, kex och vin med babesen;) nice nice behöver prata lite med dom! Synd bara att Virre inte fick ledigt från sur Sveg så hon kunde vara med oss..!
Imorgon blir det i alla fall ett två timmars pass på Jamtli där jag ska dela ut flygblad, sen hem och packa och sedan Funäs!
Längtar hem nu som tusan, kanske det som fattas? Har trots allt inte träffat familjen på hundra år känns det som. Plus att jag inte jobbat på Veras på mer än en månad nu så det känns ganska konstigt..
Men i helgen blir det jobb, kommer väl bli helt slut eftersom jag inte är van att jobba längre:P



Det är vi tre plus vinet ikväll flickor;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0