I Funäs igen:)

Vaknade pigg som en lärka igår och hann i tid till både utvecklingssamtalet och ner till Jamtli där flygblad skulle delas ut.
Ett flygblad hade jag delat ut och vissa hade inte delat ut ett enda.. Så bra gick det.
Skyndade mig hem, packade och sedan bar det av till funäs. Lite sliten var jag då måste jag erkänna, sov hela vägen:P
Direkt på jobbet, roligt att vara tillbaks igen! Veras är det bästa:) Plus att nu har dom byggt om baren, och det blev superbra!!! Mycket större bar så nu behöver man inte gå på varandra när man ska vara där bakom..

Börjar bli nervös för det här med lucia också.. På måndag får vi veta vem som blir!! Det enda stället vi har kvar att visa upp oss på är fjällmuseet.. ... ...



Ikväll blir det jobb:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0