Kuli!

Känns som det behövs en rejäl uppdatering, men jag har ju mina perioder som jag skriver mer och mindre.
Men det har ju också varit ganska mycket med julen och allt, får skylla på de :P

Igår, juldagen, var en mycket roligare kväll än på länge. Allt var bara gött och alla var på så bra humör.
Flaggan på topp hade i alla fall Josse som dansade för oss:) Nina kom ner från ljungdalen och jag däckade innan efterfesten som vanligt. En kväll som helt enkelt måste göras om!


Wuga och jag gosas haha


Lite fölk som var hos Josse


Nina :)


Wuga & Michill innan vi drog till Eriksgården!



Ikväll blir det jobb och kanske en sväng på Völlan..? ;)
// J*


Kommentarer
Postat av: Nina

Fruktansvärt ROLIG kväll:D vill göra om snarast!

2009-01-14 @ 11:09:00
Postat av: Josse

Japp jag med!! :D

2009-01-14 @ 14:30:41
Postat av: Inka

På första kortet finns det kärlek i luften...

2009-03-04 @ 09:00:43
Postat av: Josse

Haha självklart ;)

2009-03-04 @ 12:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0