Efter studenten händer vad..?

Varför tror man hela tiden att allt ska bli bättre om typ en vecka, en månad, ett år.. När man har gjort klart det och gjort dom sakerna? När jag bodde i Funäs var jag helt säker på att allt skulle bli så mycket roligare när man skulle börja gymnasiet och flytta till Östersund helt ensam. Nu är jag helt säker på att allt ska bli så jäkla kul efter studenten.
Men ju äldre man blir desto mer ansvar har man, och har jag märkt, det blir ännu jobbigare. 
Lättare hade varit om man kunde spola tillbaks tiden, när man var liten. Det största problemet man hade då var om mamma åkte iväg en timme eller om nån snodde ens leksaker:) haha



Vi hade vinprovning idag på skolan, kul:)
Jag tycker det är så jäkla intressant det här med viner.. Sen sitter alla andra och bläääää fy vad äckligt och är inte ett dugg intresserad av vilket land dom kommer från, årgång osv.. Jag känner mig som en gammal tant haha

Studenpratet är ju igång konstant så man längtar ju så jäkla mycket nu!
Igår bjöd Johanna in oss på champangefrukost, jag blev så sugen att tacka ja men det blir konstigt om man har den med B och sen åker flak med A. Jag hoppas bara A fixar till det här nu så allting blir av..:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0